Бірыңғай байланыс орталығының желісінде 24/7 танымал мемлекеттік қызметтер мен консультациялық қолдау көрсете алатын робот енгізілді. Енді маңғыстаулықтар ХҚКО мемлекеттік қызметтерін роботтың көмегімен ала алады, деп хабарлайды mangystaumedia.kz «Азаматтарға арналған үкімет» КЕАҚ мемлекеттік корпорациясының баспасөз қызметіне сілтеме жасап.
Мемлекеттік корпорация азаматтарға ыңғайлы болу үшін 1414 жұмыс процесін тұрақты негізде жақсартатыны атап өтті. Робот ХҚКО кезегін брондау, құжаттардың дайындығын тексеру, психо және есірткі диспансерінің анықтамаларын беру сияқты сұранысқа ие сервистерді дербес көрсете алады.
Кезекті брондау үшін тек ЖСН-ні тондық режимде енгізу, ХҚКО-ны, келу күні мен уақытын таңдау қажет. Анықтама алу үшін робот хабарламадан кодты растайтын ЖСН енгізуді ұсынады, ал Анықтама сілтемесін 1414 жылғы SMS арқылы жібереді.
Робот ең танымал 50 мәселе бойынша кеңес береді. Ол паспорт, жеке куәлік, ЭЦҚ, бала туу жөніндегі жәрдемақы, зейнетақы төлемдері және басқа да сұрақтарға жауап бере алады.
Сонымен қатар, робот SMS арқылы белгілі бір қызметті алу үшін қажетті құжаттардың тізімін жібере алады.
- Виртуалды оператордың әлі де кемшілік тұстары бар. Қоңырау шалу барысында робот сізді дұрыс түсінбейтін жағдайлар болуы мүмкін, бірақ оны неғұрлым көп адам қолданса, кеңес беру деңгейі соғұрлым жақсарады. Біз мұнымен тоқтап қалмай, алдағы уақытта робот көрсететін мемлекеттік қызметтер тізімін арттыратынымызды атап өтемін, - дейді мемлекеттік корпорацияның басқарма төрағасы Сүйеніш Әбділдин.
1414 бірыңғай байланыс орталығы 11 жылдан астам уақыт бойы азаматтарға кеңес беріп келеді. Жыл басынан бері желіге 1,2 млн. астам өтініш келіп түсті, оларға роботпен 35% қызмет көрсетілді.
1414 нөміріне қоңырау шалу тегін және барлық ұялы байланыс операторларының пайдаланушылары үшін де, қалалық телефоннан қоңырау шалушылар үшін де қол жетімді.