Ақтау тұрғындарының бірінің айтуынша, 5 желтоқсанда ол екі айлық баласымен бірге қызылша диагнозымен облыстық жұқпалы аурулар ауруханасына түскен. Ол барлық қажетті дәрі-дәрмекті өзімен бірге алып келуді сұрағанын, бірақ мұндай жағдайда да аурухана қызметкерлері оларға дер кезінде көмекті бермегенін айтады, деп хабарлайды mangystaumedia.kz.
«Қажет кезде дәрігерді бүкіл ауруханадан іздеу керек, палаталарды аралау дер кезінде жүргізілмейді. Медицина қызметкерлерінің кәсібилігі мен біліктілігі туралы сұрақ та туындайды. Сондай-ақ ауруханада жылу жоқ. Бөлмелер салқын, радиаторлар бар және сплит жүйелері арқылы жылытылады. Бұл ауаны құрғатады, осылайша балалардағы жөтелді одан әрі қоздырады. Мен де палатадағы тышқандарды қайта-қайта көрдім, бірақ бұл ескерілмеді», – дейді Ақтау қаласының тұрғыны.
Шағым пайда болған соң оны әйелден өшіруді сұраған, бірақ ол мұны істемеген.
«Науқастың анасы өзімен бірге небулайзер, шприц, натрий хлориді, термометр әкелді, сонымен қатар медбикелерге өзі (науқастың анасы) әкелген медициналық бұйымдарды пайдалануын талап етті. Дегенмен, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің емдеу хаттамасына сәйкес барлық қажетті емді дәрігерлер тағайындайды, науқас толық көлемде ем алады. Емдеуші дәрігерлер тағайындаған барлық дәрі-дәрмектер емдеу хаттамасына сәйкес ауруханада бар. Біз ата-аналарды баламалы әдістер туралы үнемі хабардар етеміз», - дейді Маңғыстау облыстық көпсалалы балалар ауруханасы.
Сондай-ақ ауруханадағылар жылудың болмауын магистральдық құбырдағы апатқа байланысты деп түсіндірді. Ал облыстық басқарма тышқандарға қатысты түсініктеме берген жоқ.
Медициналық қызмет көрсету сапасына қатысты ұсыныстар мен шағымдар бойынша пациенттерді қолдау және ішкі аудит қызметіне хабарласуға болады. Анықтама телефоны: 8(7292)210-240. Сондай-ақ облыстық денсаулық сақтау басқармасының аймақтық байланыс орталығына 8(7292)303060 телефоны арқылы хабарласуға болады.