Ақтау-Баку-Ақтау бағыты бойынша жүк айналымының көлемі 2023 жылдың қаңтар-қазан айлары аралығында 1,728 миллион тоннаны құрады. Жүк айналымының негізгі бөлігі мұнай болды - 1,311 миллион тонна. Сондай - ақ, металл - 114 мың тонна, мұнай коксы - 59 мың тонна және контейнерлер-13 581 ЖФЭ тасымалданды, деп хабарлайды mangystaumedia.kz trend.az сайтына сілтеме жасап.
Осы кезеңде Ақтау портының жалпы жүк айналымы 3,785 миллион тоннаны құрады, бұл 2022 жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 22 пайызға артық (3,109 миллион тонна).
Мәселен, биыл алғашқы 10 айда мұнайды ауыстырып тиеу 3,012 миллион тоннаны құрады, бұл 2022 жылдың ұқсас кезеңімен (1,957 млн тонна) салыстырғанда 54 пайызға артық.
Сонымен қатар, астықты ауыстырып тиеу 2022 жылы 384 мың тоннадан 2023 жылы 162 мың тоннаға дейін азайды.
Бұдан басқа, металды ауыстырып тиеу - 142 мың тонна (өсім 48 пайызға), паромдық жүктер - 9 мың тонна (өсім үш есе), сондай - ақ басқа да жүктер-459 мың тонна (өсім 31 пайызға) ұлғайды.
Айта кетейік, Ақтау порты Транскаспий халықаралық көлік маршрутының құрамдас бөлігі болып табылады (Тхтм немесе орта дәліз).
2022 жылы Президент Қасым-Жомарт Тоқаев осы дәліз арқылы мұнай тасымалдау көлемін ұлғайтуды тапсырды. Осы тапсырмаға сәйкес "ҚазМұнайГаз" ҰК АҚ және Әзербайжан мемлекеттік мұнай компаниясы (SOCAR) Теңіз кен орнынан "Баку – Тбилиси – Джейхан"мұнай құбыры бағытында жылына 1,5 миллион тонна мұнай тасымалдауды көздейтін келісім жасасты.
Әзербайжанның Энергетика министрі Парвиз Шахбазовтың айтуынша, 2023 жылдың соңына қарай Баку-Тбилиси-Джейхан құбыры арқылы Қазақстаннан 1,125 миллион тонна мұнай жеткізіледі.
Сондай-ақ, орта дәліз Орталық Азия, Кавказ, Түркия және Шығыс Еуропа елдері арқылы Қытай мен Еуропалық Одақ елдерінің контейнерлік теміржол жүк тасымалы желілерін байланыстырады.
Көпжақты мультимодальды көлік инфрақұрылымы Каспий және Қара теңіздердің паром терминалдарын Қытай, Қазақстан, Әзербайжан, Грузия, Түркия, Украина және Польша теміржол жүйелерімен байланыстырады.