Бүгінгі таңда косметологиялық медициналық орталықтарда, сұлулық салондарында клиенттердің құқықтарын сақтауға қатысты тәжірибе мен білім жеткіліксіз, тұтынушы мен сұлулық салоны арасындағы тұтынушы құқықтарының бұзылуына байланысты конфликттік жағдайлар тәжірибеде жиілеп барады. Сондықтан сұлулық салонының әкімшілігі үшін ең алдымен тұтынушылардың болашақта бұзбау үшін қандай құқықтары бар екенін білу маңызды, осылайша салон үшін жағымсыз салдарларға толы болуы мүмкін қақтығыстарды азайтады.
Әр түрлі жағдайлар бар: шашыңның түсі қалағаныңдай болмауы, қастар қалаған пішінде болмады, шашыңыз дұрыс түзетілмеді, ал химиялық бұйралау тіптен бұйраланбады, гель-лак немесе ұзартылған тырнақтар үш күнге созылмады және т. б.
Жақында Департаментке азаматша Х. Ақтау қаласының салондарының біріне оның зардап шеккені туралы жүгінді. Косметолог өз кінәсін мойындаудан және барлық шығынды өтеуден бас тартты.
Бұл жағдайда өмір мен денсаулыққа зиян келтіру орын алды. Сонымен қатар, мұндай жағдайларда және қайғылы емес жағдайларда "тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" ҚР Заңының 16-бабына сәйкес тұтынушы тауардың (жұмыстың, қызметтің) сындарлы, рецептуралық немесе өзге де кемшіліктері салдарынан оның өміріне, денсаулығына және (немесе) мүлкіне келтірілген залалды (зиянды) толық өтеуге құқылы көлемі. Сондай-ақ тауардың (жұмыстың, көрсетілетін қызметтің) кемшіліктері салдарынан келтірілген залалдарды (зиянды) өтеуді талап ету құқығы сатушының (дайындаушының, Орындаушының) кінәсіне және онымен шарттық қатынастарда болған-болмағанына қарамастан кез келген тұтынушы үшін танылады.
Бірақ, жоғарыда айтылғандардың бәрінен, тіпті салонға жазықсыз бояуға барғанда да, барлық сақтық шараларын қабылдау керек деген қорытынды жасауға болады.
Біріншіден, егер сіздің процедураңыз сізбен қандай да бір жолмен өзара әрекеттесетін кез-келген химиялық элементпен байланысты болса, сіз алерго сынамасын жасауыңыз керек, сонымен қатар маманға қандай реакциялар бар екенін және қандай препараттарға қатысты екенін айтуыңыз керек.
Сондай-ақ, салондағы барлық құралдардың қалай өңделетінін білу артық болмайды. Ол үшін кем дегенде пештер мен арнайы дезинфекциялық жәшіктер болуы керек.
Әрине, ең бастысы, маман лицензияға ие болуы керек, егер бұл қызмет түріне лицензия берілетін болса, ал бұл қызмет түріне лицензия керек емес болса, онда тиісті сертификаттар болуы тиіс. Күрделі немесе хирургиялық процедураларды әдеттегі сұлулық салондарында емес, мамандандырылған клиникаларда жасаңыз. Мүмкіндігінше, маманның кәсіби беделі туралы біліңіз, әсіресе егер сіз күрделі және тәуекелге байланысты процедураға барсаңыз. Және ешқандай жағдайда клиникада алынуы тиіс қызметтерді үйде қабылданбауы керек. Есіңізде болсын, үй жағдайында косметологиялық процедураларды жүргізу үшін қажет қарапайым тазалық стандарттарын сақтау мүмкін емес.
Қандай дәлелдер жинау керек?
Дәлелдемелік базаны жинау келесі тармақтардан тұрады:
Егер де қиындық туындаса және Сізге қандай да бір зақым келсе немесе сіз бұл процедураға мүлдем риза болмасаңыз, қызметті дәл осы салонда алу фактісін жазып алуыңыз керек. Яғни, сіз төлеген процедуралар үшін чек алыңыз. Содан кейін сіз салон басшылығына жазбаша шағыммен жүгіне аласыз. Егер шағым тиісті түрде қабылданып, сізге 10 күн мерзімде жауап берілмесе немесе жауап беріліп, жауабына қанағаттанбаған жағдайда Маңғыстау облысының тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментіне 9 шағынауданы, 23а ғимарат, тел: 43-14-34 мекенжайы бойынша жүгіне аласыз.
Есіңізде болсын, ешбір сұлулық сіздің денсаулығыңыз бен өміріңізге тұрарлық емес! Деніңіз сау болып, өзіңізге қамқор болыңыз!